sobota, 17 marca 2012

Nail polish - Collection 2000



Cześć kochani,

Chciałam Wam powiedzieć o moim nowym zakupie lakieru do paznokci z kolekcji HOT LOOKS firmy Collection 2000 za jedyne 1,45 funta. Jest on w kolorze nr. 29 - Big Hair w czerwonym odcieniu. Zdjęcie nie oddaje dokładnie tego pięknego koloru, ale zapewniam was że jest boski. Bardzo długo szukałam odpowiedniej czerwieni swojego lakieru, wszystkie wydawały mi się albo zbyt jasne albo zbyt ciemne albo całkowicie bordowe, dopiero ten trafił w mój gust. Zaletą lakieru jest to, że wspaniale się rozprowadza na paznokciu, bardzo szybko schnie i nawet jedna warstwa wystarczy żeby kolor był piękny i soczysty.
Jeśli poszukujecie idealnej czerwieni, na pewno się nie zawiedziecie. Gorąco polecam !!!

xoxo
Ewka

2 komentarze:

  1. mmm soczysta ta czerwień :)
    milutko tu u Ciebie - pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie czerwień idealna :) Dziękuję i pozdrawiam xxx

      Usuń