niedziela, 6 maja 2012

Deszczowa niedziela



Cześć kochani

Co myślicie o trendzie na  kwiatowy "print" ? Ja go pokochałam do szaleństwa :) Postanowiłam zrobić remanent w swojej szafie i znalazłam sporo "perełek" idealnie wpisujących się w teraźniejszą modę. Przykładem tego jest prezentowana dzisiaj bluzeczka w motyw kwiatowy, dodatkowo z niewielkim, uroczym żabotem po obu stronach. Kwiatuszki są bardzo małe w dodatku w pięknych czerwono - miętowo - beżowych barwach. Całość zestawiłam z butami do kostki tylko dlatego, że na zewnątrz cały czas w UK pada. Na taki zestaw wystarczy zarzucić tylko płaszczyk i jesteśmy gotowe do wyjścia.


  Bluzka- Jane Norman
  Top- H&M
  Spódnica - H&M
  Rajstopy- George
Buty - New Look
Torebka - Primark
 
 
  Mam nadzieję, że mój strój przypadł Wam do gustu :) Trzymajcie się ciepło 
 
xoxo
Ewka

16 komentarzy:

  1. oooo bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie :) lubię mini czarne ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wygladasz:) a co do pogody w Anglii to ja juz mam dosyc, gdzie to slonce znowu od nas ucieklo?? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) No ja też już czekam na to słoneczko z utęsknieniem i nic ... wręcz przeciwnie, zimniej każdego dnia :(

      Usuń
  4. JESTEM ZACHWYCONA,WYGLĄDASZ PRZEPIĘKNIE,BUTY CUDNE,SKĄD ZEGAREK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek jest firmy Guess :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Rewelacyjny jak i wszystkie poprzednie :) zazdroszczę takich skarbów w szafie :) Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję kochana :) Na dnie każdej szafy można znaleźć coś fajnego xxx

      Usuń
  6. fajne buty i torebka;)))
    czarna mini to dla mnie klasyka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz!
    uwielbiam taki kwiatowy wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię deszczu , ładna bluzka ;)

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń