niedziela, 1 stycznia 2012

Boxing day sale = wyprzedaże :)

Dzisiejszy post jak się pewno domyślacie po tytule dotyczy wyprzedaży :D
W UK te  największe sale zaczynają się w drugi dzień świat i trwają przeważnie do końca stycznia, ale im później się zdecydujemy na zakupy, tym mniejsze prawdopodobieństwo że znajdziemy coś fajnego w swoim rozmiarze. Jak pisałam w ostatnim poście sama też wybrałam się na zakupy, które dość szybko przerwał mój synuś głodomorek :)
             Odwiedziłam H&M gdzie przecenione zostały tylko wybrane rzeczy i tam zakupiłam granatowy długi golf ( przypominający tunikę ) który będzie świetnie wyglądał do legginsów, super prezentuje się też z paskiem. Później poszłam do New Look i tam kupiłam piękne czarne botki, które możecie zobaczyć na zdjęciu powyżej. W River Island natomiast cały asortyment sklepu był przeceniony mniej lub bardziej. W moim posiadaniu znalazły się zielone gumiaczki, dwie spódnice i sukienka z czego najbardziej się cieszę. W boxing day przymierzalnia w River Island była zamknięta, ale wszystko można zwrócić do 28 dni od daty zakupu. W JD kupiłam grube filetowe legginsy, zaś w Sports World strój kąpielowy. Na koniec zostawiłam Primark i tam kupiłam buty, rękawiczki, czapkę i jakieś drobiazgi.
            Na wyprzedażach skorzystał także mój mąż. W JD kupiliśmy bluzę, kamizelkę oraz buty, natomiast w H&M czarny płaszcz do kolan oraz spodnie.
             A Wy skorzystaliście z wyprzedaży ? Jak Wam się udały zakupy ???

xoxo
Ewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz