poniedziałek, 5 grudnia 2011

Let `s start ...

Już od dłuższego czasu "przymierzałam" się do założenia bloga jednak zawsze coś stawało mi na przeszkodzie lub zwyczajnie nie miałam kiedy. Postanowiłam się zmobilizować i oto jestem :) Pomysł kawałka mnie w sieci pojawił się kiedy zaczęłam oglądać modowo - urodowe filmiki na You Tube, jak również czytać blogi dziewczyn kręcących owe filmiki. Bardzo mnie "wciągnęła" taka forma przekazu, dlatego stwierdziłam że i ja spróbuje.
Jak raczej większość kobiet uwielbiam ZAKUPY, uwielbiam to uczucie kiedy wchodzę do sklepu, odkrywam jakąś "perełkę" i wiem że ona musi być moja. Chciałabym aby na tym blogu każdy znalazł coś dla siebie dlatego oprócz postów zakupowych, recenzji kosmetyków będą też posty luźno tematyczne. Jako "świeżo upieczona" mamusia mieszkająca w UK chciałabym zamieszczać również posty dotyczące ciąży, wyprawki dla maluszka, opieki medycznej ciężarnej oraz dzielić się z Wami moim "raczkującym" doświadczeniem z tym związanym.

Zapraszam wszystkich zainteresowanych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz