poniedziałek, 18 marca 2013

Cekiny

 
Cześć kochani
 
W sobotę wybraliśmy się do polskiej restauracji żeby zjeść coś pysznego i przede wszystkim  "naszego". Miałam Wam pokazać co zamówiliśmy i jakie ogromne porcje dostaliśmy, ale byliśmy tak głodni i wszystko było takie pyszne, że udało się pstryknąć parę fotek już na samym końcu.
Byliśmy w tym miejscu pierwszy raz i na pewno jeszcze nie raz wrócimy. Postanowiłam założyć coś kolorowego i wygodnego, sweterek udało mi się kupić za jedyne 3 funty, czekał na mnie ostatni bidulek. Strasznie podoba mi się połączenie cekinów ze zwykłym materiałem. A Wy lubicie takie mieszanki ?
 
Sweter - Primark
Spodnie - Zara
Buty - New Look

Trzymajcie się ciepło

xoxo
Ewka

13 komentarzy:

  1. swietnie wygladasz w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana rewelacyjna ta bluzeczka :DDD a Filipuś jest już taki duży i jaki piękny fryz :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki słońce, Filipek niedługo mamę przerośnie :)

      Usuń
  3. Świetny sweterek i ślicznie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie i zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami pasuje Ci taki kolorek :) Sweter jest bardzo fajny sama bym w taki wskoczyła :) Buziaki dla Filipka widać, że świetnie się bawił a po talerzach, że wszystko wam smakowało pewno nie raz się jeszcze tam wybierzecie :) Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedzonko było bardzo smaczne i mimo ogromnych porcji udało się zjeść wszystko:) A Filiś ma zawsze frajde w nowych miejscach :D Buziaki xxx

      Usuń
  5. nie ma jak polskie jedzonko, prawda? a bluzeczka śliczna, zreszta ja się zachwycam Tobą za każdym razem :) inspirujesz:)
    pozdrawiam :*
    Karolina:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko polskie jedzonko jest najlepsze i od czasu do czasu trzeba sobie pozwolić na taką przyjemność w czyimś wykonaniu :) Dzięki kochana xxx Jak ząbki Adasia ?

      Usuń
    2. Już mamy ich całe 6 :) mieliśmy chwilę przerwy i noce były spokojne, ale juz nastepne wychodzą i znowu jest "wesoło", najgorsze noce, ale nie my pierwsi i nie ostatni przecież :)
      pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    3. Super gratulacje :) My też jesteśmy w fazie oczekiwania na kolejne i też różnie to bywa, ale cóż trzeba to przetrwać :) Buziaki xxx

      Usuń