piątek, 29 czerwca 2012

Tangle Teezer - recenzja



Cześć kochani

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją ulubienice - szczotkę do włosów Tangle Teezer. Zakupiłam ją około 2 lat temu i nie zamieniłabym na żadną inną. Skąd się wzięła ta szczotka ? Shon P.  wpadł na ten genialny pomysł  i chodził z ową szczotką wszędzie aby ktoś ją wyprodukował, uczestniczył nawet w programie typu " Kapitalny pomysł ". Niestety wszyscy jego pomysł wyśmiali. Dobrze, że on wierzył w swój produkt i się nie poddał :) Szczotka dostępna jest  w sieci sklepów Boots i salonach fryzjerskich  Można ją kupić w dwóch wersjach: regularnej ( jak moja ) i takiej małej podróżnej z nakładką. Możemy wybierać spośród gamy paru kolorów. Włoski szczotki są plastikowe niektóre dłuższe, niektóre krótsze i właśnie to ułożenie sprawia, że jest cudowna  i w bardzo delikatny sposób rozczesuje nawet najbardziej splątane włosy nie targając ich ani nie wyrywając. Nadaje się świetnie też do dzieci, do trudnych włosów i kręconych. Szczotka wygładza nam łuski włosa i je zamyka dzięki czemu włosy są bardziej miększe i błyszczące. Producent zapewnia, że używanie szczotki zmniejszy nam rozdwajanie się końcówek i łamanie włosa. Co najważniejsze nie powinno się kłaść szczotki na tych włoskach tylko w drugą stronę odwróconą, żeby włoski się nie wykrzywiały ( możecie zobaczyć to u mnie, bo nieraz o tym zapominam )

Możemy szczotkę swoją myć pod bieżącą wodą lub szczoteczką do zębów, żeby dotrzeć do zakamarków. Jest bardzo lekka ! Dodatkowo włoski super masują skórę głowy przy czesaniu. Użycie tej szczotki to sama przyjemność, ja uwielbiam się nią czesać i zabieram zawsze ze sobą jak gdzieś na dłużej jadę. Muszę chyba pomyśleć o zakupie tej "travel" wersji.
Tangle Teezer dostępna jest również w Polsce lub na stronie producenta www.tangleteezer.co.uk, przeważnie przesyłka do Polski kosztuje 2 funty.
Koszt tej szczotki tutaj w UK to 11.20 funta, wersja przenośna kosztuje 13.99 funta a wersja dla dzieci z kwiatuszkiem 13.26 funta

A Wy macie tą szczotkę ? Co o niej sądzicie ?
Polecam wszystkim jest to absolutne "must have" !

Trzymajcie się ciepło

xoxo
Ewka

11 komentarzy:

  1. świetna szczotka;)) pierwszy raz widze chyba takie cudo;)) jeśli jest taka rewelacyjna to chyba musze sobie ją kupić ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna, ja złego słowa o tej szczotce jeszcze nie słyszałam, a czytałam dużo przed jej zakupem :)

      Usuń
  2. Ja również muszę sobie taką sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tę szczotkę parę razy ale nie byłam przekonana do jej kupna ale teraz będę musiała sobie ją kupić bo bardzo wypadają mi włosy a moja mi je bardzo wyrywa.
    Super post :) :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego ona będzie idealna dla ciebie xxx

      Usuń
  4. Naczytalam sie juz o niej na wielu postach ale podejrzewalam, ze to byly glownie reklamy. Tobie bardziej ufam, tez sobie taka zafunduje.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo i gwarantuję, że mój post nie jest sponsorowany :) A na szczotce na pewno się nie zawiedziesz, zwłaszcza przy dłuższych włosach sprawdza się super :)

      Usuń
  5. Mam ta szczotkę od roku i przy krótkich włosach sprawdzała się idealnie, ale teraz kiedy mam już trochę dłuższe wygładza je idealnie w wierzchniej warstwie, a pod spodem są one niestety nierozczesane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam długie włosy i szczotka je rozczesuje całe bez problemu, może dlatego, że nie są one zbyt gęste ?

      Usuń
  6. Awesome! Its truly awesome piece of writing, I
    have got much clear idea concerning from this post.


    Also visit my site iherb www.youtube.com

    OdpowiedzUsuń